Minggu, 25 September 2011

Menyibak Rahasia Angkatan Tentera Malaysia

tentera Malaysia
1 - Percaya atau tidak jika dikatakan Komando² Malaysia diberi tugas sebagai QSR (Quick Reaction Rescue) bagi tentera NATO dalam perang BOSNIA? Suatu ketika pernah diberitakan dalam newspaper di Amerika.. Diharapkan informasi ini dapat dikaji dan dikongsi bersama….hal ini dan dipercaya oleh tentera² asing dan menyebutnya pasukan yang datang untuk garisan mati.

2 - ATM diakui sebagai PAKAR PERANG HUTAN oleh seluruh dunia dan merupakan satu satunya pasukan yang Berjaya mengekang komunisme? Percaya atau tidak?

3 - VAT69 disebut sebagai komando terbaik dunia sehingga pasukan ini didokumentasikan oleh ASIA CHANNEL…percaya atau tidak?

4 - Intelejen Malaysia sama dengan PDRM atau ATM merupakan intelejen yang terbaik didunia…percaya atau tidak? Pada 1988 seorang intelejen KGB ditangkap yaitu Siddiq Ghouse kerena menyusup ke  Malaysia? Hal ini dibuktikan dengan keberhasilan Malaysia membasmi Al-Maunnah,KMM, Abu Sayyaf, Jemaah Islamiah dan pemberontak lain tanpa membutuhkan yang lama.

5 - ATM dianggap pakar modified dan pakar intergrasi oleh negara luar, sebagai contoh MiG29N Malaysia satu²nya pesawat tempur jenis itu yang memiliki peluru berpandu, dan rangking pertama hingga 22 pemandu pesawat tempur andalan anggota TUDM walau hanya menggunakan pesawat buruk tersebut! ATM juga telah mengubah suai SU-30KMM Malaysia menjadi lebih baik daripada pesawat tempur terbaik dunia yaitu SU-30MKI milik Tentera India !…ATM juga mengubah suai SCORPHENE menjadi lebih senyap dan paling efisen dalam seluruh kapal selam milik angkatan tentera seluruh dunia! Bahkan percaya atau tidak jika dikatakan kapal kontena sumbangan MISC kepada ATM di ubah suai menjadi kapal seba guna dan kini ia berkhidmat dalam OPS FAJAR mengawal perairan Eden!

6 - Sebelum pasukan elit MARINIR (tentera laut Indonesia ) berjaya “TAWAN” Singapura…..pada 1980an pasukan komando udara Malaysia HANDAU telah menerobos pangkalan peluru berpandu udara milik tentera singapura yang terletak di BUKIT BATUK! Pada itu Komando Malaysia meletakkan bendera MALAYSIA .!

7 - Setelah tahun 1980an, sekumpulan tentera singapura ditangkap oleh Laskar wataniah Malaysia kerana coba memasang radar di sebuah bukit yang terletak di johor. Tindakan ini dibalas Malaysia apabila dilimbungan kering dan basah singapura kerap terjadi ledakan sabotaj yang mempengaruhi perekonomian Negara itu

8 - Percaya atau tidak intelejen dan anggota elit ATM dan PDRM,apabila bertugas harus melaporkan diri di balai polis bagi waktu dan masa yang ditetapkan? Mereka juga sukar untuk memohon passport atau visa ke luar Negara.

9 - Semua anggota elit komando Malaysia (ATM) dilarang memakai motorcar ber”clutch”percaya atau tidak?

10 - Percaya atau tidak panggilan “cikgu” digunakan oleh anggota polis merujuk pada anggota ATM?

11 - ATM menjadi rebutan amerika dan Britain.Namun ATM memilih Britain kerana ikatan persahabatan yang sudah lama terjalin, namun tahukah anda ATM telah mendirikan sekolah ketenteraan FORT BENNINGS ? Disini disebutkan bahwa tentera terhebat adalah SAS (Britain), diikuti Malaysia (ATM) dan amerika US ARMY. Percaya atau tidak?

12 - Pasukan elit pertama Malaysia merupakan Sarawak Rangers dan ini merupakan pasukan paling awal sebagi pasukan elit dari negara2 rantau ini. Percaya atau tidak?





 TAPI SEMUA ITU KHAN VERSI malaysia YANG MENULIS ORANG malaysia .........KITA KHAN JUGA SUDAH SAMA2 TAHU DONG........ JADI ....... PERCAYA atau TIDAK yach terserah ANDA "


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...